domingo, 5 de enero de 2014

5/365. Divendres. 24/05/2013.


Els divendres a la tarda és un dels moments on més consciència prenc de com de depressa passa el temps. I no ens espera. És només un de cada dos, quan vaig a buscar a la petita princessa al cole. I és llavors quan m’adono que ja no és tan petita. Mica en mica ella i les seves amigues han anat deixant enrera la infantesa per tornar-se molt més independents. Han passat moltes i moltes tardes ja desde que no passo l’estona al costat dels tovogans. Ara seuen a un banc, un pèl allunyat d’on sec jo. Deuen explicar-se les seves aventures i batalletes. A mi em fa molta gràcia; sempre ric quan les veig tan inmerses en les seves converses. Petites dones que estan molt aprop dels cataclismes emocionals i hormonals de la puvertat. O que ja hi són.

Això vol dir que jo em faig gran. S’ha de di que no m’hi sento pas. Tot just ben al contrari: a mida que passa el temps millor em sento tant física com emocionalment. Deu ser l’esport que fa un temps practico amb regularitat i els infinits lastres que vaig anar deixant amb el temps.

Seguirem sumant dies, sumabt moments i sumant records. I deixarem les restes pels exercics de mates que de tant en tant encara fem.

El temps, les oportunitats i les paraules són coses que un cop passen, mai més tornen.


© TOni CerVera, 2014

No hay comentarios:

Publicar un comentario