domingo, 12 de enero de 2014

12/365. Chateau-d'Oex. 24/01/2011.


Al “International Ballon Festival” de la ciutat. Com si estigués al European ballon Festival d’Igualada, però al mig dels Alps suïssos i amb els globus volant entre muntanyes plenes de neu. El paissatge és increíble. El lloc és encissador; i la companyia no podria ser millor.

Dia fred, molt fred. Sembla que tot torna a estabilitzar-se. Un dia més uqe complert; amb estones per omplir més d’una vida sencera. I sembla mentida que pugui dir això; però hi han vides que no disfrutaran mai d’aquests moments. Hi ha vides que ni tant sols poden imaginar que aquests moments existeixen. Jo de moment els tinc. Jo de moment els visc intensament. Jo de moment els disfruto. I és el que faig sempre: viure intensament cadascú dels moments que formen la meva vida. No podria viure de cap altra forma.

Els globus s’enlairen. Els colors es dilueixen amb els núvols. El fred el fem passar amb vi calent. I el dia el passem entre rialles i fotos.

© TOni CerVera, 2014

No hay comentarios:

Publicar un comentario