martes, 3 de marzo de 2009

Cumple...

Una espelma. Una altra. Un tres. Un quatre. Dos flames. Un somriure. Forçós. Una cançó. Més rialles. Falta una rialla. Sol. Acompanyat. No hi és. O no pot. O no vol. Més rialles. Un desig. Petons. Fum que es disipa. Felicitacions. Abraçades. Em falta una. Trenta-quatre. La meva petita. Ufff, soc gran. No m'hi sento. M'estimen. Trist. Soc jove. M'ho crec. Feliç. L'explosió del gas. Un tap al sostre. Un brindis. Més rialles. Ara ric. Bombolles. Totes al cap. Calor. Mirades. Em perdo. Disfruto. Ho provo. Passar l'estona. Que no s'acabi. Mai m'he quedat sol avui. Buit. Molta gent. M'encanten. Jo. Un dia més. Un any més. Un altre dia que s'acaba. Una vida nova. El cel fosc. Les estrelles. La Lluna. Empasso fum. El disfruto. Plaer. Xocolata. Un altre glop. Moltes rialles. M'hi sento bé. Van marxant. De nou sol. Pensant. La xixa i jo. Escric. Vull dormir. Demà, trenta quatre anys i un dia. Demà és ja. Un dia menys. Cada dia conta. La vida desconta. Disfrutar. I viure. I riure. Present. Al llit sol. De nou. Somiar. Tancar els ulls. No sentir. Somiar. Amb ganes. Jo. Només jo.

Gràcies a tots!

1 comentario:

  1. Molt encisador, directe i profund!
    Realment has sapigut reflexar els millors moments d'aquella nit. Va ser una vetllada divertida i plena de rialles; prop de les persones que t’estimen i estan al teu costat...

    Felicitats germanet, i gràcies a tu per fer-nos riure tant!!

    ResponderEliminar