jueves, 6 de febrero de 2014

36/365. Mirar-te. 05/02/2014.


Ho confesso: m’agrada veure’t dormir. M’agrada l’expressió del teu rostre mentre passeges entre somnis. Em pregunto que estarà passant al teu particular món oníric. No saps com m’agradaria passejar-me amb tu. M’agrada escoltar com respires; lenta i pausadament. M’agrada tocar-te el cabell sense que t’adonis. M’agrada fer-te carícies per l’esquena en forma de dibuixos. M’agrada agafar-te la mà i que no la deixis anar.

Seure al costat del llit i contemplar-te, tot un espectacle per mi. No ho saps, però ho faig sempre que puc. Em produeixes insomni fins i tot quan dorms. M'agrada.

Encara que el que més m’agrada és la cara que fas quan despertes i em mires.

Tinc sort. Ho sé.

© TOni CerVera, 2014

No hay comentarios:

Publicar un comentario