martes, 19 de enero de 2016

Reflexions de nit. 10/02/2014.


Encara que hom sàpiga on vol anar i com anar-hi, és molt fàcil perdre el rumb, despistar-se i deixar-se captivar pels petits grans plaers que t’envolten.
I ella té raó el 90% de les vegades que em posa en preavís. Sempre em cuida, i jo la cuido. El problema és que per culpa del 10% de les vegades que no té raó, i sobretot per culpa meva, jo em perdo el 100% de les vegades. Aprenent que diem per excusar-nos.

(...)

Ja fa dies que està passant quelcom que no esperava. Al mateix temps però, també estan passant un grapat de coses que havien de passar i que en certa forma esperava impacient. Algunes d’aquestes havien de passar tard o d’hora. D’altres són el resultat d’un camí recorregut, llarg i feixuc. I d’altres que simplement passen per que estàs preparat per que passin. Tot succeeix per una raó, sempre; i et regala una lliçó, a vegades.

© TOni CerVera, 2016

No hay comentarios:

Publicar un comentario